Utmattad

Gud vad jag är utmattad, trött och sliten efter denna långa dag. Långa och roliga! Ni kanske undrar hur det gick på beep-testet? JO, bättre faktiskt, höjde mig med 0.8 (8 längder) vilket är rätt okej. Ni som inte förstår er på ett beep-test, det är alltså ett special utformat konditionstest för fotbollsspelare. Man springer en sträcka  fram och tillbaka på 20 meter.  En 20 meters sträcka ger 0.1 sen nästa 0.2 osv, man springer så många sträckor man hinner på en minut, sen blir det nästa nivå, alltså 1.0, i början hinner man väl 5 sträckor på en minut, sen ökar tempot och man hinner kanske 10 sträckor på en minut osv. JOBBIGT!!!!

Nu sitter jag här i sängen medan mina systrar dansar till en nybränd skiva. Mathilda ska försöka lära Alva att dansa street-dance, så det dunkar här hemma. Jag ska snart göra en tradera tror jag, försöka sälja lite grejor.

Snart är det natti i think


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0