We're going to... puerto rico

Nanana. Imorgon far vi till Stockholm för att på fredagmorgon kl.07.00 åka till Kanarieöarna. Nu håller la familia (måste öva mina spanskakunskaper he-he) på att packar. Jag hatar att packa och känner att det bara blir för mycket och blä bara. Jag fixar det där imorrn...

Ikväll ska S sova här och vi ska mysa hela natten. Jag kommer sakna honom men desto bättre sen. Hihi på tisdagen efter vi kommer hem fyller jag år och veckan efter det blir det påsklov och då bär det av mot Fjälls och gällivare. Åh vad mycket jag har att se framemot. På lördag firar jag och S 10 månader men då är jag borta, såå. PUSS

Hare gött här hemma i snöslasket.

image5

Det är här jag kommer vara den kommande veckan. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0