XOXO

En kul grej - jag har börjat packa till Spanien. Tog fram sommarkläder och skor idag. We vilken känsla! Underbart att få spatsera runt i Puerto rico med sand mellan tårna och brunbrända ben, med ett par flipflops på sina nyfilade och naglar-målade-i-nån-läcker-färg fossingar. Jag och S var på nyöppnade Rut m.fl idag och jag köpte mig ett billigt linne och en sjal, i grönt faktiskt. Jag brukar inte klä i grönt, men färgklickar är kul, och det blir nog bra på Spain.

Jag var nyss och hälsade på i min mans pappas nya lägenhet. Den kommer bli otroligt fräck. Jag och hans lillasyster såg Gossip girl och det bara skvallrades överallt. Åh vad jag tycker om dig, kommer sakna dig lite... eller mycket, men desto bättre när jag kommer hem.

Imorgon är det sista skoldagen innan lovet. känns ju inte för dåligt alltså. Nu ska jag slå igång förra veckans oth och bara njuta av natten.


image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0