2hand

Idag har jag varit med Linn och kollat in myrorna och kupan. På kupan köpte jag en väska och en retro "jogg-jacka" i mintgrönt och vitt. Den var riktigt läcker! Grejen är den att väskan var Dior, men jag är osäker på om det är en riktig eller om det är en fejk. Någon som är bra på att se detta? Skulle underlätta om jag fick lite hjälp. Eller om någon vet hur man ska ta reda på det?






Egentligen spelar det ingen roll. FIck pröjsa 15 kr för den, plus att man fick med i den här stora väskan, en lite mindre handväska, dock hade kedjan på den lilla handväskan gått sönder. För min mintgröna joggingjacka fick jag betala 50:- men det tycker jag den var värd. Visar bilder senare.


Kommentarer
Postat av: malin

bjuu på bild!

2008-07-10 @ 18:00:36
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0