ARVIKA 08 (Dag 2)

Här kommer bilder från torsdagen = the best day. Jag såg Familjen, Håkan, Kate Nash, Kooks och Robyn. Senare på natten tvingades jag även att se lite av Slayer. Bläähhk. Utöver musiken så bjöd dagen självklart på sol och bad. Vi hade verkligen världens varmaste dagar. Först på mornarna så gick vi till sjön och badade, sen gled vi vidare in i parken där vi lekte med boll och åt.
GODMORGON!

Jag vet. Sista bilden på mig och Nicole är inte så fager. Jag ser helt enkelt helt jävla galen ut. Men sjukt kul hade vi. Det var under Kooks konserten och jag och Nicole har nog aldrig varit mer taggade. Vi hoppade så mycket att vi nästan kissade på oss. Världens bästa konsert är mitt betyg.

Kommentarer
Postat av: idiz

En enkel fråga:



Alltså, vars fan ær jag? Jag børjar tvivla på att jag ens var i Arvika, har inget minne till det. hehehe. Skæmt och sido, jag verkar som bortblåst på allas bilder. Har du någon bild som bevittnar att jag var dær? jag tror ingen har det...suckpuck

2008-07-10 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0