HOME SWEET HOME

Fyfan vad jag älskar mitt hem. Fy bubblan vad skönt det var att duscha. Jag har inte duschat på en vecka, det var rena befrielsen. Allt är så sjukt smutsigt och blött. Och skabbigt, och blä bara. Jag har BAJSAT på en toalett och det var så skönt i jämförelse med äckel päckel baja-majorna. De var de värsta jag har sett. Jag har gått runt och hållt mig eller sprungit på kupan inne i stan för att få lätta på blåsan. Blä. Vidrigt. En solig morgon stötte jag på den största bajshög jag sett i mitt liv. I en baja maja också. Det stank så in i h-vete och den var orange. Härligt morgonbajs. Nu tycker ni säkert jag är weird som skriver om bajs men det var ett stort problem för alla i Arvika. Smultronställena vi hittade för att gå på toa hittade de resterande 20.000 så det var alltid fullt och köer som tog typ.. eh 40 minuter.

Jamen utöver bajs så har festivalen varit grym. Världens bästa faktiskt. Vi har haft det galnaste vädret. Nästan lite jobbigt. Sol och typ stekande 30 grader varje dag. Och solen gick upp och stekte typ 7 på morgonen och gick ner typ 10 på kvällen så mycket sömn har det inte blivit. Mest svett. Tält suger också. Aldrig mer tält. Fyfan. Ännu roligare sista dagen när det började SPÖ!!!!!regna, åska och blixtra. Jag säger bara RIP tältet. 10 cm vatten i tältet. Alla grejer var dyngsura och inatt har jag fått låna jacka och haft mjukisbyxor för att allt blev blött. Men åh så härlig festival.

Har så mycket att berätta men jag ska skriva mer och lägga in bilder senare. Jag säger bara att torsdagen då jag såg Familjen, Håkan, Kate Nash, Kooks och Robyn var den bästa dagen i mitt liv. Det var helt galet fucking amazing bra.

Puss på arvika.

Kommentarer
Postat av: Pappa

skönt att du är hemma igen och har haft en rolig helg

2008-07-07 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0