Packar pappas kappsäck

Jag är i full gång och packar. Jag tar med mig två stora bagar, i den ena var jag har kläder och dylikt, och i den andra sovsaker som täcke, kudde, pyjamas och även handduk! Det känns bra att ha två väskor, de båda är lätta och inte alls så fulla. Jag ska verkligen inte ta med mig mycket kläder, vilket känns bra. Jag är duktig på att packa för första gången. Dock lär jag ju ändå inte använda allt jag har med mig, men ändå. De lovar hur bra väder som helst, jag hoppas det finns någon stans att bada. Vi lär ju inte duscha heller så att.....



Nu är jag nådigt taggad. Fatta!! VI åker ikväll. Om bara några dagar får jag se mina favoritband. Ih! Det pirrar i min mage. Äntligen har jag börjat förstå att vi verkligen åker. Det är mycket att göra idag så tiden kommer gå fort. TAGGA. 

WITH EVERY HEARTBEAT
Amanda

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :D

2008-07-01 @ 12:40:49
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Ha det så kul!

2008-07-01 @ 12:49:00
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Pappa

bra att du fattade att det inte räckte med en väska trots att du tyckte att det var tungt att bära!ha det så bra och sköt om dig

2008-07-01 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0