Paharova update

Nu sitter jag här i stugan och bloggar. Otroligt faktiskt. Thomas har med sig ett trådlöst bredband så här surfas det. Vi har rätt dåligt väder. Idag blev det åska, men det är mysigt tycker jag. Idag var jag och William ute och sprang, det var skönt men lite jobbigt. Annars så står min kära farmor framför spisen och lagar palt åt oss. Allas våran favoriträtt! Jag njuter av att vara här. Imorgon ska vi in till Gällivare. Jag forskar runt för att se om kupan är öppet, skulle vara roligt att spana in utbudet här uppe i norr. Vi får se! För övrigt så har jag fått mig massa fina kläder och accesoarer som jag hittat här. Jag hittade en nästan ny "fjällräven" jacka, den ser precis ut som en. Jag har också hittat en snygg sporttröja, en stickad rosa tröja, 2 skinnväskor, ett armband. Min faster kom också igår med lite kläder hon skulle slänga och då snappade jag upp en kavaj i rosa, en läcker prickig body och en kjol som jag ska använda som tubtopp.

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0