Crazyyyy moment

Spotted. Syster and fossi erases their Apberget and starts a new life.

Jag har gjort det!!! I'm fucking mature. Jag har tagit bort min apberget som jag så länge haft. Den har följt med mig i vått och torrt. Mitt användarnamn, syster har jag fått höra många gånger. Jag var liksom känd på communityn. Jag var Syster. Hon som hade så jävla många gästboksinlägg. Jo, jag var faktiskt med på en video på apberget.se en gång där de visade en bild på mig för att jag var en av de med flest gbinlägg. Det är farao stort. Nu har jag i alla fall tagit bort den. Med stöd av en kompis. Känns konstigt och bra. Det var på tiden. Jag var fan apberget själv. Det är större än ni någonsin kommer fatta. Jag kommer ihåg när jag tog bort min Lunarstorm, jag var först bland mina vänner då, men det här är större. Way much större.

Följ vår trend. Ta bort era apbergare. Det finns mer att göra. Bättre saker. Följ bloggar och använd msn. Eller varför inte telefon. Eller kanske bäst av allt, ses i verkligheten?

A step to a better life.
You know you love me.
XOXO
Gossip sister girl

Kommentarer
Postat av: emma

hej har 2 tävlingar jag hoppas du vill delta i

en härlig sexleksak

och en presentkort tävling från gratis bio

2008-06-16 @ 01:42:26
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Josiee

Ja det ska bli så roligt:)

2008-06-16 @ 11:48:33
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Regine

Eg skjønte ikkje så masse.. apberget?! :)



Håper du har hatt ein fin dag :D

2008-06-16 @ 17:41:02
URL: http://www.regine.devote.se
Postat av: jonny

o.O

2008-06-17 @ 00:04:04
Postat av: jonny

va?

2008-06-17 @ 00:04:29
Postat av: Timmy

Fan vad frääsht att ta bort sin apa :)! Stödjer dig hela vägen och hoppas att det går bra. men det ska nog gå bra med tanke på lunarn. lite överskattat men jag gillar det !



xoxoxoxooxo

2008-06-17 @ 00:10:41
Postat av: Ricke - Haga

Är det allvarligt bättre att följa vad halva umeås fjortiskommun håller på med på dagarna än att häcka framför apberget 1 gång i veckan?

Nej tack, jag håller mig till kanelbulle och hårdrock!



/Ricke rulle

2008-06-17 @ 00:11:52
Postat av: malin

haha! you go girl!

2008-06-18 @ 15:56:50
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0