Dagarna

De senaste dagarna har jag spenderat hos S. I onsdags fyllde min vän Maja 18år och hade fest. Det blev en väldigt lyckad en, förutom att Sverige förlorade, vilket var otroligt deppigt.

Såhär såg jag ut när jag var färdigklädd och sminkad.

Men sen gjorde min syster fina flätor på mig.

Slutresultat!


Jag hade samma klänning på Majas fest och på midsommar. Tråkigt, jag vet men jag hade egentligen tänkt ha klänningen jag sydde till från kupan, men jag hade ingen passande BH, så det fick bli min sommardröm från JC.




Jag tog typ tre bilder på festen pga min kamera dog, men det var trevligt!

Kommentarer
Postat av: m

du ser ut som en prinsessa. fast tusen gånger finare.

2008-06-21 @ 18:21:58
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0