Fabulous

SATC-premiären!!! jag säger bara det. Den bästa filmen jag sett i hela mitt liv, och det är ingen överdrift. Efter fem minuter i filmen visste jag, det här är underbart. Sex and the city må vara guds serie. Det är helt otroligt bra och vackert. Tårarna rann om vart annat. Jag kan inte beskriva känslan. I want mooore!! Jag och mamma har redan bestämt att i veckan ska vi gå och se den, jag måste se den igen. Samantha Jones säger jag bara, vilken kvinna! I love her. Så otroligt härlig och skön. Och kläderna. Mmhh. Allt är underbart. En klockren 5a får den av mig, Amanda. Ingen trea som alla andra gav. Jag vill ha mer, två och en halv timme räckte inte. Det är kärlek. Mr Big! Det är kärlek.


Magi. Magi. Magi. Magiskt

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst var den, alldeles magisk!

2008-06-22 @ 10:23:23
URL: http://annabostromi.blogspot.com
Postat av: julia.

åh, va roligt! jag ska nog gå och se den ikväll:D

2008-06-22 @ 13:12:53
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0