GH

Första gången jag lirade guitar hero, jag känner mig som en rockstarrr. Vi har fått ett playstation och massa roliga spel av my parents. Vi har fyra olika guitar hero så nu ska jag öva. I helgen ska jag bara mysa på i stugan, bada bastu, bada i havet och spela spel med familjen. Det behövs. Familjen är bäst nu. Vi behöver varandra. Jag älskar livet. Jag hatar döden. Jag har fått ny inställning till livet. Det kanske låter konstigt, men det har jag. Idag har jag varit med mamma och pappa, solat i stugan, ätit billig-nästan-gratis-frenchkorv med cola. Jag älskar er. Nu är jag omotiverad på träning, vill ligga hemma och spela tv-spel eller se på gossip girl som jag laddat hem.

rip

Kommentarer
Postat av: m

haha! you go girl! det passar perfa för då kan vi fyra hänga hos dig någon kväll och mysa och spela. din helg låter skön. snart lov. puss!

2008-06-04 @ 17:54:35
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0