Klipp.

Idag har jag klippt mig. Så underbart skönt. Jag skäms nästa för att säga när jag klippte mig senast, ungefär 8 månader sedan. Mitt hår var rena rama risbusken så nu har det fixats till. Har klippt upp det sjukt mycket och tunnat ut det ännu mera. Nu har jag bara en liten, liten toffs. Åh så underbart. Jag har också fyndat en stooor snygg väska för 199:-, var tvungen att köpa den även om jag ska spara pengar. Det var kärlek vid första ögonkastet. Sedan har jag handlat lite småsaker för resan.
Såhär såg jag ut idag, innan klippet.

Linne - Cheap Monday
Kjol - Indiska
Skinnjacka - Elvine
Väska - Köpt i västerås
Gladiatorskor - H&M
Armband - Ur & Penn


Vi gick och fikade. Här är jag med mitt nya fräscha hår.

This is my new bag. Jag får någon slags Miu Miu känsla typ.



Väl hemma.

Kommentarer
Postat av: malin

å så bra det blev med håret!

2008-06-30 @ 16:45:18
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: linn

Vad fin du blev i håret!

2008-06-30 @ 18:00:02
Postat av: julia.

åh, schysst frill! å väskan var ju alldeles jättefin.

2008-06-30 @ 18:53:04
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0