Mi amour, tu est tres belle et j'taime

Sebastian är den finaste jag har.


Jobb, jobb. Jag jobbar hela tiden känns det som. Små, korta, intensiva pass som tär på en. Jag går runt med huvudvärk. Är uppe sent och sover länge, jobbar, äter. Jobbar på Mekka och ska på lördag och måndag också jobba på Noréngruppen. På detta är det träningar tis,ons,tors match söndag. Viktig match söndag också. Sen bio med mamma och syster. Sen hinna leva livet. MEN efter regn kommer solsken. Nästa tisdag, om 6 dagar far vi till arvikafestivalen. Jag ler, ler och ler. Kooks om 8 dagar. DÅ är livet underbart.

Nu tyskland - turkiet. Heja turkar!

Kommentarer
Postat av: malin

är det bara sex dagar kvar nu? shit.

2008-06-25 @ 21:38:29
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0