Midsommar

Midsommar spenderade jag som sagt med S släktingar. Det var jättetrevligt. Vi fikade (a lot) och myste på. De hade en jättesöt chihuahua som vi tog beslag på och gullade med. S syster har jättemycket fina bilder på den som jag ska försöka få, men några bilder fångade jag. I alla fall så grillades det god mat och bakades goda efterrätter. Jordgubbstårta, mums! Sedan såg vi fotbollen, Turkiet - Kroatien! Jag säger bara, vilken jäääkla match. Den häftigaste matchen på länge. Det var en helt galen match faktiskt. Go turkar!


Sebastian med hunden Milla (otroligt söt va?) och hans systrar Isabell och Nathalie!


När vi gick hem var himlen sjukt fin. En midsommarnattsdröm


Kommentarer
Postat av: Hp

Vad söt hund!

2008-06-21 @ 19:05:32
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0