Regnmoln

Bilder från mitt rumsfönster.




Jag sitter vid datorn såhär sent en lördagskväll. Himlen är lite rosa, men ändå mörk. Regnmoln. När jag cyklade hem från mina vänner och såg den mörka himlen förstod jag att vi väntade regn. Nu droppar regnet på min fönsterruta. Jag gillar det. Regn är mysigt. Helst på sommarnätter. När man sitter vid datorn och pratar skit med någon speciell person och lyssnar på mysiga låtar som påminner om något gott. Då ler jag. Nu ler jag. Regn, regna på. Himlen skymtar i en rosa färg och det betyder att det blir lite bättre väder imorgon. Och det får regnet att vara ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fina bilder!!

2008-06-15 @ 11:17:19
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0