Serieledning, ofcourse

Det är klart vi briljerar i serien? Vi vann igår med 6-1 och jag tyckte inte alls vi spelade bra, eller ingen tyckte det. Då tänker ni säkert, hur kan ni vinna med 6-1 om ni spelar sämst? och jag har faktiskt inget bra svar, vi är bara Mariehem SK helt enkelt. Nu har jag träningsvärk i rumpan och ska snart dra iväg och tjäna kosingen på Mekka. Det var länge sedan jag jobbade nu. Undra om det kommer vara mycket folk idag med tanke på det äntligen(!!) fina vädret. Det är klart det ska vara soligt när jag ska stå inne och svettas.

Igårkväll umgicks jag med gammal vän. Alltid lika trevligt. Sena sommarnätter med fika och prat är det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0