Slit och kul

Det lönar sig när man sliter. I helgen har jag jobbat. Dock har det varit jättelugnt och nästan inga kunder. Nu ska jag inte jobba förren om en vecka. Nu i veckan händer många roliga saker som jag har förtjänat. Ikväll efter jobbet lirade jag fotboll med grabbarna i Umeå Glimt (S korpenlag) och vi spelade mot några inbitna fotbollsklass äldre pojkar. Vi var väldigt duktig. Jag var den enda tjejen, eller damen som jag blev kallad på plan. 2-1 till dem slutade matchen, men vi borde ha vunnit.

Veckan bjuder på mycket partaj med vännerna och midsommar. God grillad mat? Jag tror jag ska fara till stugan, känns mysigt att vara där på midsommar.  På onsdag fyller Majsen 18 bast och då ska vi fira med fest och fotboll. Sverige - Ryssland. Efter det blir det som sagt jobb en vecka, sen bär det av till efterlängtade Arvika. Very much fun.

Nu är jag trött, sliten och imorgon ska jag vara barnvakt. Jag tror snart jag ska sova. Det är en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: malin

Å! spelade du? så himla grymt.



nej, väskan är inte ny, men väldigt fin. godnatt!

2008-06-16 @ 00:28:55
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0