Sommarlov.

Är jag konstig och onormal om jag säger att jag har ångest över att få lov? Ni må tycka att jag är knäpp när jag säger att jag redan är stressad över nästa termin. Jag har ångest därför att det är så mycket jag vill göra och vill att det ska bli bra, men samtidigt vet man att det kanske inte riktigt blir "the best summer ever". En sak som är säker är Arvika festivalen och det är redan klart och betalt, men annars då? Jag kanske är konstig ändå..

Skolan är väldigt ovärd nu. Jag har först en lektion på morgonen sen en lektion i slutet av dagen. Motiverat? Nej. Imorgon är jag totalt ledig. På onsdag tror jag inte jag har någon lektion. Nä, faktiskt så har jag ingen, så då är jag också ledig. På torsdag har jag kanske historia, jag vet inte? och idrott sista lektionen, inget mer. På fredag är det nationaldagen så då är vi också lediga. Det är sommarlov nu, fast det inte riktigt ÄR det officiellt. Jobbigt enligt mig.

Nu är jag sugen på att jobba och få en riktigt fet lön som jag ska spendera på en resa till Götet och shoppa ihjäl mig. Gå på lissan och äta glass. Mums

Kommentarer
Postat av: ida

Nej Amanda, du är inte konstig alls. jag har tänkt på det där jätte jätte mycket jag med. Att jag kommer tagga avslutningen som fan, och sen dagen efter bara känna tomhet!

High five... Men det blir nog bra! Och även om man inte gör så mycket i sommar, så är det ändå sommar. Det är varmt. Det är helt underbart.

2008-06-02 @ 18:31:49
URL: http://idaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0