Stugan

Hej och hå lunka på. Gudars så trött jag är i benen. Det blev vinst mot bajsguif. 4-2. Skööönt! De var tuffa men vi vann och leder solklart div 5. Skönt med 3 vinster irad nu. Bra tjejor!

Imorgon på morgonen åker jag till stugan och kommer hem någon gång på söndag. Galet så skönt. Dock lite tråkigt att de har lovat dåligt väder, men jag ska bada i havet! Det är dags för första doppet nu känner jag. Vår stuga har blivit så fin och är äntligen klar. Jag planerar att ta en springtur och sedan doppa mig i havet och sedan bada bastu. Är det inte livet så säg? Snälla vädergud, låt solen skina och bränna mina ben.

Adios! Ha en trevlig helg så hörs vi.


/Amanda


Kommentarer
Postat av: Regine

Så utrulig søt du er!

2008-06-07 @ 22:44:35
URL: http://www.regine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0