Uppdatering

Har inte varit inne på ett tag. Det har varit fullt upp med roligheter. Iförrgår firade vi min vän Jacob genom att hyra bastuflotten på nydalasjön. Jättemysigt. Vi badade, åt jordgubbar och bastade.



En väldigt vacker kväll. Vi hade tur med vädret!

Igår var jag på stan med Anna och åt Sushilunch. Väldigt gott enligt mig, men Anna är sisådär kär i sushi, men igår åt hon nästan upp allt och fick inte spyreflexer. Bra jobbat! Vi kollade lite i affärer till Anna for hem. Då hookade jag upp med Linn och Tyra. Jag shoppade en del. Bilder kommer senare. På kvällen for jag och Linn till hennes brorsas hus och lagade mat med Frida och Malin. Jättemysigt. Sen såg vi nån läbbig vampyrfilm och åt godis, kakor, popcorn, chips, allt you name it. Sedan spelade jag och Linn eyetoy och sov.


Kommentarer
Postat av: malin

det såg ganska kallt ut där på flotten måste jag säga..



ah! det var så trevligt igår. slutade filmen bra? hehe.

2008-06-18 @ 15:56:06
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0