6,470,818,671

Godkväller
Idag har det faktiskt varit en bra kväll. Spelade riktigt oseriös och kul fotboll med tjejerna i laget, det var länge sedan sist! tjejligan faktiskt, men nu är jag back on track.

Idag köpte mamma Snabba Cash åt oss. Jag ska läsa den efter jag läst ut min nypåbörjade bok som heter "Den fjärde rånaren". Den verkar helokej, en sånhär kriminalare.

Nu ska jag krypa ner i min tre-dagar-gammal-"ny"-bäddade-säng som jag älskar mest i världen. Där ska jag ligga och mysa till one tree hill, ligger några avsnitt efter nu. Och som jag har hört blir det nog gråt för min del. MEN det kan ju vara mysigt det med. Nu är det faktiskt klart om 50 sekunder så
CIAO
image12
6 billion people in the world. 6 billion souls. And sometimes, all you need is one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0