Bränna

Jag bränner pengar! Jag som behöver spara a lot till sommaren. Jag har köpt väldigt mycket nu på sistone och måste förbereda mig på att det blir mer.

Idag:
Svarta jeans
Limstift
Vit penna

Snart ska det börja klistras och klippas i mitt album. Jag köpte en vit penna istället för silver. Det blir kalasbra tror jag. Jag har också köpt ett par jeans, hör och häpna ett par svarta!! har aldrig haft ett par svarta tror jag. Det är det snyggaste men jag har bara aldrig fått fingrarna ur stjärten och köpt ett par, men nu så. Hoppas bara jag känner mig nöjd när jag provar dem igen, istället för att lämna tillbaka dem.



Kommentarer
Postat av: *hemligt*

Vad bra att du fått fingrarna ur stjärten för en gångs skull.

2008-03-18 @ 17:22:07
Postat av: *hemligt*

Vad bra att du fått fingrarna ur stjärten för en gångs skull.

2008-03-18 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0