Det var det jag behövde

För första gången på typ tolv år sov jag med mamma och pappa. Jag gick dit på natten när jag hade ångest och inte kunde sova. De kramade mig och vi låg och pratade in i sena natten. Det var nog det jag har behövt.
Jag är sjukt sliten just nu, har haft fullt ös medvetslös ungefär i en vecka nu. Jag ska icket träna ikväll, mamma tyckte jag behövde ta en paus.

Idag fick jag min lön och jag kände rycken i mina shoppingnerver. Det resulterade i tre par trosor och ett par jättebigga rosa läckra örhängen. Jag tror jag ska lägga en femhunka på ett par WE-hörlurar imorgon, det är det värt. Sen ska jag nog börja spara till en ny mobiltelefon. Japp japp jaapp

image15 My precious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0