Fantastiskt

Nyss satt jag och stortrivdes i soffan med Fredrik och Filip på tv:n framför mig. Herrarna med stort H! De är så äckligt bra att jag ryser. Fantastiska män enligt mig. De gör det så otroligt kul att jag inte kan låta bli att le under hela programmet. Bara deras programidé och de själva som programledare, och sedan deras fyndiga kommentarer som kommer upp på bildskärmen då och då. Fabolous!

Ikväller fick jag en välbehövd massage av S mamma Maine (som håller på att utbildar sig). Riktigt skönt eftersom jag har en rejäl sträckning i ryggen. Nu ska jag krypa till kojs och se ett avsnitt av Avenyn och sedan ska jag plingelidinga till min älskling och prata några ord med honom. Sen blir det till att sova länge, eftersom morgondagen bjuder på en rejäl sovmorgon för oss AR06A:re.

Puss

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0