Lov

Det var en wonderful resa till Puerto Rico. Allt var bättre, och lite till! Sol, bad, värme, god mat. Det var jättefint där! Om ni är intresserade finns det massor utav bilder på http://amandadarehed.bilddagboken.se/ Stranden där var jättevacker, de hade tagit sand (VIT!!!) från Västindien och vattnet var helt turkost. Lovely! suger att komma hem till detta snöslask.

I helgen har jag jobbat och myst med min älskling. Världens bästa lördagkväll, natt och morgon blev det. 10 dagar utan honom kändes actually. Vi åt världens goaste frukost och allt var bara bäst.

Nu har jag faktiskt jobbat 3 dagar i streck och det har gått bra. Lite folk vilket har innebärt mycket snack och lite verkstad. Hehe. Känns bra att jag får min första lön på fredag $$

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0