Love&neon lights

Nu börjar det närma sig. Jag är inte så nöjd med schemat för helgen, men sjukt kul kommer det bli. Jag missar dock Those dancing days på lördag för att jag jobbar till 19.30 och de börjar spela en kvart senare. Lite jobbigt actually.
Min playlist innehåller Niccokick och jag är dö taggad. Ni anar inte hur länge jag velat se dem. Snart ska jag till Julia där tjejerna äter middag. Sen drar vi iväg. We

Juste, mitt nyslingade hår. Det blev okej, inte så jättestor skillnad, lite ljusare bara. Jag tror det kommer bli en bra start på vägen till mitt arbetande för att få ljust hår till sommarn. Idag har jag på mig en blå-svart klänning som jag lånat av min syster plus en guldig satin jacka. Jag kör på utsläppt hår och silvriga naglar.

PUsSSsSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0