Magic night

Ikväll är det UO, första dagen som innebär: Niccokick och familjen. Jag hoppas Niccokick spelar I'm hurt, för den är en så känslosam och bra låt. Andra som spelar är Vapnet och Hästpojken. Det är bäddat för en kul kväll.

Just nu sitter jag stilla med en kopp te brevid mig. Jag köpte det nyss på tehörnan, vita rosor heter det. Det är underbart gott, TIPS! 33:- för ett hekto vilket är underbart. Jag försöker att sitta stilla för min syster har gjort några slingor i mitt hår. Jag vet inte hur resultatet kommer bli, men jag hoppas på lite ljusare och att det blir fint.
Idag på stan köpte jag mig en tröja från JC, som jag planerar att ha nån dag här i helgen. Det är en lång vit med svart mönster och snöre där nere, så man drar åt den, den är lång. Jag tror jag ska smälla till med några klatschiga (stavas?) tights, typ rosa. Det blir kul.

Some don't make it through the haze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0