Oh vilken härlig dag

Efter min tvåtimmars träning så satte jag på mig mina nya, fina, glänsande lila lurar och traskade hem i det fina vår vädret. Jag gick och nynnade till den underbara musiken och jag kom på mig själv med att jag gick och log. Det var en fin dag idag och allt kändes bara fint. Nu längtar jag till allt smälter bort och man kan gå i sandaler och klänning och lyssna på musik.

Nu ska jag ta det lugnt, ta en dusch och bara mysa på. Jag har börjat ladda hem P.S. I love you och till min stora förvåning så drog den ner nerladdningstiden från 1h till 15 minuter så snart har jag den! Jag tror jag ska poppa popcorn, sätta på mig pyjamas och krypa ner i min säng. Jag glömmer bort skolan för några sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0