(S)kärtorsdag

Idag är det (s)kärtorsdag. Jag skulle vilja kalla det kärtorsdag för idag har det varit en jättebra dag. Allt är bra och det är lov. Jag får sova hur länge jag vill och jag kan göra vad jag vill och jag får dela säng med någon. Det är mycket tryggare och mysigare. Idag fyller mamma 41 år, jag och mina systrar gav henne en lava-stensbehandling. Sägs vara jätteskönt. Tips: 350:- för 30 minuter på Iksu Spa

Just nu håller jag på med tvätten. Dock var det inte så mycket som jag trodde. Är klar på någon timme. Nu ska jag se det efterlängtade OTH. Sen blir det bada och mysa med S. Imorgon tror jag vi ska fara till min stuga och grilla och mysa på.

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0