Snyft

Igår for vi och kollade på min mobil, som ikket fanns. Snyft jag har ingen ny mobil. Nu får jag gå med min gamla, ruttna och fula.

Gårkvällen bjöd på Star Wars med mariebergarna. Det var trevligt men jag kände mig lite borta med tanke på att jag kom in i mitten av tvåan, men trean såg jag och det var rätt bra.

P.s Jag saknar er, och det är jobbigt att se att vi glider ifrån varandra och jag hatar mig själv för det. ~emo~ Jag hatar att jag inte längre är en del av er, och jag vet inte vad som gick fel, det är nog många faktorer, t.ex. flytt och kärlek.. Nu när jag skriver det här så ser det kanske lätt ut att bara fixa, men det är inte så. Jag hoppas ni förstår lite. För ni är/var mina bästa kompisar.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0