Tagg

Hej och hå imorgon äre open! Är taggad som fan! Niccokick imorgon kommer bli wonderful! Familjen ska också bli roligt att se.

Jag är precis hemkommen från ett 6 timmars långt arbetspass. Svettig som jag är ska jag svettas ännu mer för jag har tänkt cykla i mörket till min älskade för att sedan få en god natts sömn. Jag tycker det känns mysigt att cykla, det är rätt behagligt ute och jag taggar att lyssna på musik. Jag hoppas att S syster Nathalie är hemma och är villig att se oth med mig, för hon är på tredje säsongen där var det är grymt spännande.

Nu ska jag gliiida, vi ses imorgon på äpplet!
Kära braiga Niccokick!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag var inte hemmma ju:(, men kom hit någon annan dag så ser vi vettja!

2008-03-27 @ 22:35:47
URL: http://natthaliew.blogg.se
Postat av: nathalie

jag var inte hemmma ju:(, men kom hit någon annan dag så ser vi vettja!

2008-03-27 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0