Ume la open

Visst är man stolt umebo när vi har Sveriges största inomhusfestival - Umeå open.

Gårkvällen var sjukt bra. Först åt massa vänner hos Anna som bjöd på pajer i alla dess former. Mycket bra, mycket gott! När klockan drog iväg och det började pirra i dansnerverna hoppade vi på 1:ans buss mot Vasaplan och idun. Kvällen bjöd på Mando Diao som rockade loss. Extra kul i slutet när de tillägnade "Sheepdog" till alla oss som föll genom golvet på Norrlandsoperan förra året. Grymt kul.

Sedan såg jag och Nicole lite The Kills. Vi kärade ner oss i bandets sångare, en grymt snygg tjej som var galet cool. Nicole - klipp lugg!! Sedan dansade vi runt på Klubb Freja, också underbart kul. Och sist, Caesars. Jag är besviken på deras låtval, saknade gamla låtar som Candy kane, She don't mind, Freak flag osv, men kul var det såklart. Jag fick Caesars plektrum, wey!

Nu ska jag iväg på ett 5,5 timmars arbetspass. På grund av detta så kommer jag missa Those Dancing Days, tråkigt! men annars bjuder kvällen på Timo, Afasi & Filthy, Max Peezay, Lykke Li, Adam Tensta m.fl. KUL! Tagga nu.

Kommentarer
Postat av: nathalie

svar:
tack!
Jaa, kitty var bra:D

2008-04-01 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0