Weekends

Ja, jag grät igår till OTH men mest för att jag blev så sjukt less och arg. Bajs Carrie, DÖ! Nu ska jag se det nyaste avsnittet och hoppas på att allt löser sig. Säg mig, är inte James Lucas Scott det sötaste i världen? han är så grym!!

James Lucas Scott

Jag framkallade nyss 100 gratis bilder genom internet. Skitvärt! det ända som tillkommer är frakt på 29:-. Så snart ska jag börja klippa och klistra in bilder, gamla som nya, fina som fula!

Ikväll har jag jobbat och är skittrött, så jag säger ba godnatt. Nu ska jag ta av mig min jättefiniga kimono och krya ner i älsklingsbädden. Imorgon är det helg och den innebär mys med min älskling och på lördag blir det kalas med mina älskade och käraste mest saknade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0