Andra avenyn

Jag har länge tänkt ställa frågan om Andra avenyn Andreas. Är han bra eller är han inte? Ska man hissa eller dissa honom? Var det bra att Liv dissade Kim? Enligt mig så har jag hissat han till skyarna och tyckt deras förhållande är romantiskt, men efter senaste avsnittet fick jag panik. Är han knäpp i bollen, har han utnyttjat Liv?

Här ska det egentligen vara en bild på "Andreas" Christian Wennberg, men icket. Det funkar tydligen inte att lägga upp bilder på bloggen en måndag som denna. Här kommer då istället en länk: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=71652&a=1102424

Hissa eller dissa?

Godnatt alla goa

UPPDATE
image129
Där kom bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0