Belöning

Jag badade nyss ett långt varmt bad. I mina torra händer, till skillnad från min kropp, höll jag i "the horse and his boy", engelskaboken som jag inte alls är stressad över längre. Ah! är ordet för känslan. Som plus på detta avkopplande bad gjorde jag mig ett riktigt gott kvällsmål. Så här såg det ut (Såg mycket godare ut i verkligheten, men svårt att fånga smaken på bild)


På min tallrik:
1 banan
1 äpple
Två nävar lila vindruvor
Lite hallon som jag värmde

GOTT? ja! Snart är det sex and the city och jag dööör av längtan. Missade förra avsnitten pga valborg men nu jävlar.
Puss till mina utanför-umeå-läsare

Kommentarer
Postat av: ida

AS gooott såg det ut!



Och tack amanda, jag behöver alla alla alla lyckönskningar jag kan få.

(Moneybrother var väl biff förut? Iallafall redigare än vad han är nu, nåja, snygg biff, snygg pinne)

2008-05-07 @ 21:44:09
URL: http://idaidag.blogg.se/
Postat av: Regine

åå det såg kjempegodt og friskt ut!! sunt også :)

elsker sex&the city, superbra serie! elsker carrie bradshaw.

2008-05-08 @ 19:19:24
URL: http://www.regine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0