Detta pluggande..

Alltså det här lovet skulle ju bjuda på mycket pluggande, men icket. Har tagit fram matteboken och engelskaboken litegranna, men känner mig inte klokare. Hur ska detta sluta? Har läst typ 90 av 250 sidor i boken och på torsdag ska jag ha skrivit en analys om den också. Blä..

Måndag: Eng B Nationella i Writing
Tisdag: Jobba
Ons: Klart med radioreportaget
Tor: Engelskabok ska vara utläst + inlämning av bokanalys
Fre: Matte C Nationella

Kul vecka? Plus tre träningar på detta. Plus att vi har typ tusen grejer till veckan därpå också. Plugga plugga pluggaaa.
Idag har jag jobbat och svettats. Det är outhärdligt varmt på Mekka och väldigt lite folk. Nu ska jag dömma Umeå Glimts fotbollsmatch (här snackar vi korpen). De spelar mot Ersboda Tigers, sist jag dömde mot dem så vann Tigers på straffar. Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: ida

Åhhh, jag andas med dig.
Exakt samma för mig, jag skulle plugga hela lovet men så blev inte fallet. Man känner sig kass!
Matte nationella, engelska nationella, svenska redovisning, hemsida redovisning.
Det är något VARJE dag den här veckan. Jag lägger mig nog och tuppar av och dör medans jag håller tummarna för dig!

2008-05-04 @ 20:16:03
URL: http://idaidag.blogg.se
Postat av: mamma

Ta en sak i taget, funkar ej att stressa upp sig. Vad är det värsta som kan hända? -> kommer att gå fint.

2008-05-05 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0