Fredag - ITS FUCKING DONE, AVKLARAT

Nu är fredagen avklarad. Eller nej! Det är länge kvar, men nu är det helg! Och jag har gjort bort fucking matte nationella. Så jäääkla skönt. Dock är jag inte så nöjd över hur det gick, och jag är inte alls säker på vilket betyg jag ligger på, om ens det blev ett G? Det är så svårt att säga. Jag orkar i alla fall inte tänka på det, jag får tillbaka det om en vecka och då får vi se. Det får gå som det går. Nu är jag en fri människa. Inga mer jäkla matte i hela mitt liv!!!

Ikväll ska jag mysa med Frida Linn och Malin. Vi ska ha sex and the city marathon! Jag lånade boxen av Emma, eller säsong 1-3. Skiiitnice. Skriver mer sen. Puss och hej leverpastej


SÅHÄR GLAD JAG ÄR JAG IDAG. Dock en gammal bild, från i höstas med
mitt röaaa hår.

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hej igen!

Är inbjuden till eran sommarstuga på midsommardagen hoppas vi ses där!Ska snart väcka mina boys ska till Pajala som du vet.Är så spännande å följa din blogg. Tack å hej leverpastej

2008-05-10 @ 05:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0