Fyfan vad skönt

Får man säga så? Ja, jag klarade matte nationella! YES! Nu är det över, finito, slut! Föralltid. Jag kommer nog aldrig mer jobba matte i hela mitt liv, iof så sa jag sa förra gången när jag hade gjort bort matte b också, men inte kommer det bli matte d i alla fall! Jag och Anna firade mattekursen genom att fara på stan och shoppa, den bästa belöningen! Sen när vi kom tillbaka till skolan var det ett mirakel på Vildmannen! Vi fick god mat?! Chicken nuggets! Förändringar sker! mycket bra.

Dagens klädsel

Tunika - mammas från Åhléns
Skärp - mammas
Leggings - Kappahl
+ gladiatorpjux

Dagens slösapengar på


1. Kjol från Gina Tricot - 249:-
2. Linne från Cheap Monday - 150:-
Leopardmönstrad sjal från Gina - 49:- (rea!!)

Kommentarer
Postat av: Nicole

rich bitch! fan vad du shoppar! ;p

2008-05-16 @ 17:28:41
Postat av: Anonym

Din mamma har snygga kläder?

2008-05-16 @ 19:58:34
URL: http://dromstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0