I don't know

Jag har inte så mycket att skriva om, eller jag har ingen ork. Det jag kan säga är att skolan är lika med noll nu, jag har gjort bort allt och nu äre finito. Nu väntar trean och sista året i skolan. Nu först väntar sommaren som innebär arvika, götet och stugan bla.

Först hade jag tänkt visa en rolig bild på min klocka från Västerås. Är det någon som märker något fel med den? Haha inte jag heller från första början, men titta närmare. Jo 11an fattas. Den är bara liksom inte där?
Min roliga kompis frågade: "Var den där när du köpte den eller?" Och då frågade jag han, hur det ska gå till? Den har ju inte bara sprungit iväg från klockan. Nej, den har aldrig funnits.. Det är väl så när man betalar 99:- på en fjortis affär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0