Jobb och hår

Hej och hå!
Har skrivit lite svenska nu, närmare bestämt 1,5 sida. Wey! Det går framåt. Jag gjorde mig en fin tankekarta, eller ska jag kallade mindmap eftersom engelskan tar över svenskan mer och mer? Sen har jag bara jobbat på. Det är svårt att få ihop det och göra så det blir bra, med all fakta och alla tankar jag har, men nog ska det här gå. Känns i alla fall som en stor lättnad att ha fått i gång det. Nu rullar allt på ju! Jag har snart läst ut engelskaboken också.

Nu ska jag fara och jobba och tjäna snabba cash. He-he. Sju timmars jobb faktiskt. Har gjort en cool frilla som jag tänkte visa. Plus att jag nu har flyttat bloggen.





(ursäkta min fula midgårdströja, men jag ska ju faktiskt jobba)

Kommentarer
Postat av: mats

snyggt

2008-05-06 @ 17:10:20
Postat av: Malin

vadå flyttat bloggen?

2008-05-06 @ 21:30:16
Postat av: Jonna

tack:) fin du va i håret idag!

2008-05-06 @ 22:10:38
URL: http://jonnaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0