Måndag - avklarad

Nu är snart måndagen avklarad. En dag mindre denna vecka, men också en dag närmare allt annat plugg. Np i engelska idag, det gick sisådär. Jag tyckte ämnet var råtråkigt och det kändes som jag ordbajsade hela tiden. Kom liksom inte fram till något.

Imorgon ska jag jobba hela eftermiddagen så då kommer det inte bli mycket gjort. Jo såklart kommer jag tjäna en skön summa pengar, men jag blir nog inte klokare. Det bästa hade varit att hoppa över den fjuttiga ända lektionen jag har imorgon 12.00-13.00 svenska, då skulle jag nog få mer gjort. Vi få la si.

Nu ska jag läsa lite mer av min underbara(?!?!) engelska bok, tredje delen av Narnia - The horse and his boy. Visst låter den superduper intressant? Nja, om du vill så kan du få läsa den istället. Sedan ska jag poppa lite av mina eldorado popcorn (överraskande goda) och se Talang 2008 och självaste finalen av den kalasiga duon, Hundra höjdare. Spännande kväll som jag har att se framemot, om inte plugget hade legat och gnagat i bakhuvudet. Ett jätte hurra är ju att jag kom på att svenskan också ska vara klar på fredag. Åhå

Amanda - Håll ut. En vecka, en fucking vecka sen blir det mycket enklare.
image130



Kommentarer
Postat av: Flora

narnia!

2008-05-05 @ 21:43:37
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Carina

Vilken vecka!! Men när den är avklarad så beställer vi från Topshop-eller hur?
Kram/Faster

2008-05-05 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0