Of course

.. Så ska något hända. Det är klart matchen blev inställd? Jag for dit en timme tidigare men möttes inte av något glatt och taggat lag? Möttes bara av kylan och pojkar som spelade match. Ringde och fick höra att den blev inställd pga att Hörnsjö inte hade ett lag. Jag tror de är rädda för oss mariehemmare? Träning en timme senare så jag fick sitta och vänta i blåsten.
Nyss såg jag "Sanningens ögonblick" med pappa. Det är så himla roligt, men hemskt. Vem fan sätter sig i den där stolen och svarar på de mest groteska frågorna, bara för lite pengar? Haha det är sånt som kallas entertainment.

Ny vecka framför mig. Desto lugnare. Engelska inlämning och NP i Eng (Känns otroligt drygt och svårt, men inget att plugga till). På tisdag är det handledarutbildning och någon dag ska jag ta en stantur med min kära mor som ska bjuda mig på en avslutningsklänning. Puss. Nu till Andra Avenyn. Godnajt

Kommentarer
Postat av: ida

Ahhh, de där Hörnsjöarna alltså.

vi har också försökt ragga träningsmatch med dom ett x antal gånger, men dom får aldrig ihop till ett lag alltså. drygt.

Ciaoo

2008-05-12 @ 00:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0