Onsdag - avklarad

Under dagen har jag kämpat på. For på räknestugan imorse men kände mig inte klokare, nu får det faktiskt gå som det går. Det är ju inte heeela världen. Senare idag har jag och Anna gjort klart vårat radioreportage om bloggar (underbaraclara) och det blev väldigt trevligt resultat. Jag fick också veta mina betyg i både ljudkommunikation(radio) och textkommunikation(tidning) och båda var glada munnar. Har gått igenom alla arbeten med mvg på allt, vilket är strålande på två 100 poängs kurser.

Nu ikväll har jag tränat med mitt kära lag. Det var skönt och rätt flummigt. Vi har träningsmatch på söndag och ÄNTLIGEN kan jag delta. Har ju jobbat varje gång typ. Nu rullar allt på.

Dagens bästa
Engelskan ska vara klar först nästa onsdag!!!!! Det gjorde min dag. Jag ska bara läsa ut boken till på fredag men det skriftliga ska in på onsdag. Galet vilken lättnad. Nu ikväll ska jag faktiskt inte orka plugga något. Orkar inte skriva på svenskan, det får ordna sig imorgon. Jag kanske läser några sidor, men jag är sååå trött nu.


Nu vill jag
bara bädda ner
mig i sängen.


Kommentarer
Postat av: Zara

Där ser man, allt ordnar sig tillsist. Det var roligt att det gått så bra för dig,kram

2008-05-08 @ 09:02:12
Postat av: Zara

Där ser man, allt ordnar sig tillsist. Det var roligt att det gått så bra för dig,kram

2008-05-08 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0