Popcorn - my lifestyle

Jag älskar popcorn och där med basta. Det är det godaste som finnst. Plus att det är billigt och rätt så nyttigt. Jag har hur mycket popcorn som helst här hemma och jag kan aldrig föräta mig på det. Nu sitter jag här med en baotastor skål och trycker i mig popcorn. De är så fina och roliga och goda. Jag tror jag dör. Om jag hade fått välja en sak att ta med mig på en öde ö hade det varit popcorn i tonvis. Okej, skämt och sido, nu går jag för långt, men ni förstår nog min kärlek till dessa filurer.

Gjorde nyss klar engelskan. Den vart avskyvärt dålig. Jag bara skrev på. Huvudvärken tog över och allt blev nog bara dynga. Äh, det får bli så. Hon har ändå fått så pass mycket uppgifter så att. Ikväll har jag också beställt Arvikabiljetten. Wey! Nu är det bara bussen kvar att betala sen är jag redo, set, go.


1. Popcorn tokig man. 2. Världens största popcorn boll.
Avundsjuk? - JA!

Kommentarer
Postat av: ida

Här har du popcorn fanet numero dos.



Alltså det är helt sjukt. Jag är så himla imponerad av majs! Man kan äta as goda majskolvar, man kan göra popcorn av det, majs i burk är också underbart.

Majs majs majs majs majs helt enkelt

2008-05-13 @ 00:17:05
Postat av: Regine

oh.masse popcorn!Det er DØDSGODT ;)

2008-05-13 @ 15:32:11
URL: http://www.regine.devote.se
Postat av: sophia

men gud :O jummi :)

2008-05-14 @ 08:13:55
URL: http://ssphia.blogg.se/
Postat av: Regine

Takk - var litt skummelt å møte på en orm ute, men ellers vært en bra dag :) Du då, fin dag?

2008-05-14 @ 20:37:05
URL: http://www.regine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0