Roadtrip

På söndag ska jag och mina vänner bila ner till Sundsvall. Det är fru Bostrom som är chaufför. Hon ska träffa sin man och jag, Linn, Frida och Malin ska go wild and shoppa loss! Ska bli jätteroligt. Jag har sett tusen saker på Monki som jag vill ha, men är också taggad på second hand. Wee! Jag har bränt två höjdar skivor, en för vägen ner då vi antagligen är övertaggade och den är proppad med bra taggmusik. Den andra är för hemvägen då vi säkert är trötta, och den är massa lugna fina låtar. TAGGA tjejer

Nu ska jag på fågelskådning, behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: m

jag taggar som tusan!!!

2008-05-21 @ 21:54:13
URL: http://moojin.blogg.se/
Postat av: Linn

2008-05-21 @ 21:55:07
Postat av: Linn

Ooops på det förra inlägget blev så exalterad! Nu har jag också bränt två skivor en för dit vägen och en för hemvägen, bra va!?

2008-05-21 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0