Så jävla underbart

Så fucking skönt allt är. Vi har verkligen noll kvar av skolan och allt bara flyter på. Fick nyss reda på att jag fick MVG i Naturkunskap, vilket känns otroligt bra! Jag har fått ett nytt jobb som telefonförsäljare, haha! Jag och S ska kämpa oss igenom det här tillsammans i sommar. I helgen kan man tjäna jävligt med stålar om man är duktig, men jag är lite nervös. Någon som vill köpa ett paket lotter av mig, jag ringer er på anmälan. Det är för IOGT-NTO så pengarna går till något bra. Plus att det är Sveriges vinsttätaste lotteri! Och så stödjer ni ju mig!!

Idag har jag också fått mitt godkännande att börja övningsköra. Wiho! Dock far pappa bort i helgen till Stockholm om springer marran. (Heja pappa) Så vi får väl börja köra lite senare. Tuta och kör liksom!

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

GRATTIS TILL DITT MVG!HA EN SKÖN HELG NU SKA JAG OCKSÅ TA HELG EFTER EN LÅNG OCH JOBBIG ARBETSVECKA.PUSS

2008-05-30 @ 16:21:03
Postat av: Carina

Ring mig ang. lotterna.Pussar.

2008-05-30 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0