Sömntuta

Min lilla sömntuta ligger fortfarande och sussar, så jag passade på att kika in här. Idag har jag match mot Hörnsjö, det är träningsmatchen som blev inställd för ett tag sen när det snöade, remember?

Nu börjar sommaren närma sig och det betyder festival - Kate Nash ska spela på Arvikafestivalen. Om jag hade fått välja hade också Arctic Monkeys kommit, men vi får väl se. Här kommer i alla fall en blandning av dem tillsammans. Kate Nash utför Fluorescent Adolescent, Arctic Monkeys höjdarlåt.



Jaja, S dator suger så det går inte att länka. Fixar det sen. Eller gå in och titta själv.

Update. Nu äre fixat

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; det blev inget stan, byter imorgon eller på tisdag. Det är inge roligt att ha samma färg ju :). och värmen var galen på standen! hehe.



hoppas matchen går bra.

2008-05-11 @ 13:04:20
Postat av: Flora

vad roligt med festival hörru!

svar: ja det var ganska kallt, men väldigt skönt :)

2008-05-11 @ 20:21:54
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0