Tisdag - avklarad

Yey! Ännu en dag förbi. Och ännu en dag mindre till mattenationella. Help! Jag ska stiga upp tidigare imorgon BARA för att fara på jädrans mattestuga, men det behövs. Bättre det än ingenting, här hemma kommer jag inte få något gjort, eller jag kommer inte hinna det.

Kvällen har gått bra. Kändes som jag jobbade i 1818 år, men det flöt som ändå på. Vi var tre som jobbade ikväll för en tjej hade inskolning, så det var som extrahjälp. Väldigt kul. Extra kul med trevliga kunder idag, det gör jobbet så mycket roligare. Nu har jag mött två väldigt trevliga kunder på de två senaste gångerna jag jobbade. I söndags var det två tanter som var så positiva till mig och tyckte jag var "sååååååååååååå rar och söt" som gav dem en påse. Idag var det ett par i 40-årsåldern som var jättetrevliga som jag pratade länge med. Nu ska jag inte jobba förren nästa helg så nu blire paus. Jag skulle egentligen jobba nästa tisdag, men då ska jag ÄNTLIGEN gå handledarutbildningen.

Det rullar på och nu ska jag snart se oth som min langare Adam har skickat. Thanks för mig.

Här är jag glad och taggad på valborg!

Kommentarer
Postat av: Regine

Fint bilde av deg!! Lykke til på prøva!

2008-05-07 @ 11:53:34
URL: http://www.regine.devote.se
Postat av: malin

snygg!!

2008-05-07 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0