Torsdag - avklarad

Yey! I've made it! Ännu en dag avklarad. Och nu är det ju inga dagar kvar till NP, det är ju förfasen imorgon. 08.25 till 12.25 *suck*. Jag ska göra fika imorgon som jag ska ta med mig. Vet ni? Jag är inte rädd för dig matteprov, nej! Du borde vara rädd för mig. Det är bara onödan att jag ska gå och ha ångest för det, äh skit samma! Det får gå som det går, det löser sig. G borde jag ju klara? Och tänk efteråt när jag har gjort det. Då har jag liksom kämpat mig igenom en bajskurs och det är slut då. Då äre sommar och inge mer matte i hela mitt liv. Det här känns ju helfestligt. Jag borde få en present om jag klarar det, visst? Mamma och pappa om ni läser detta så belöna mig! haha!

Och snart är svenskan klar också, eller jag är typ klar men jag ska bara finslipa lite. Nu ska jag snart gå och lägga mig och drömma om det ljuvliga matteprovet. Först ska jag läsa lite i min ljuvliga bok.

På tal om böcker så ska vi börja läsa en bok nu på svenskan. Förrut läste jag "låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindkvist och den var verygood. Så nu ska jag läsa tvåan! Dock sa både biblotikarien och min svenska lärare att den var sämre men, ska ändå försöka. Är riktigt taggad på att läsa en "vald-bok-by-myself" nu.


Det här är jag och min vän Anna för nått år sedan. Här var vi båda slitna.
Det är nog såhär vi kommer se ut imorgon på morgonen. För det är vi som
är Matte C krigarna. Heja på oss! Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: ida

ÅH, jag tänkte på er imorse och höll alla mina tummar och tår! Lovar. Hoppas det gick bra hörru.



Sjukt charmig bild på dig och Anna

2008-05-09 @ 12:48:22
URL: http://idaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0